lördag 7 november 2009

Tack Choklad & Alvedon

Kom hem för en stund sen från att ha jobbat hela dagen och med vad man minst anar jo migrän.
Inte en toppen dag som ni säkert förstår. Jag kämpade mig igenom tre stycken synbortfall med hjälp av alldeles för mycket värktabletter och godis som min bästaste arbetskamrat handlade till mig. Tack Micke!


Nu ligger jag skönt i sängen och känner doften av en snart klar svamp&ost paj med en stor sallad till middag. Livet känns lättare redan nu.

Jobbar som sagt nu i helgen och det gjorde att jag var ledig igår.
Gårdagen innehöll nästan svampplock, blev svampsoppa på mammas hemmaplockade istället och en hel del ensam bilkörning.
Förutom ovanstående så åt mamma och jag annat gottigt som ost och kex och kollade på idol och mös i soffan med Wilbur.
Vi stannade natten där och åkte sedan på morgonen. Tanken var att jag skulle köra till jobbet, vilket jag hade peppat och ställt in mig på men det blev för mycket komplikationer kring hela grejen. Men en annan gång.

Inte mycket träning eftersom jag jobbar och gymmet hinner stänga. Nästa vecka blir det hårdkör mån-ons.

1 kommentar:

  1. Stackars huvud! Det hör ju jag det, att det är dags för lite fransk luft! Gör susen, i alla fall mentalt, hehe.. =)

    SvaraRadera