söndag 1 november 2009

Aningen starkare

Söndag igen, och ännu en vecka har passerat.
Vi har kommit in i november månad vilket innebär att jag har tränat och levt enligt mina mål i 4 veckor.
Det är fantastiskt och känns fantastiskt, då jag vanligtvis Jojjo tränar så är detta något helt nytt i mitt liv.
Det är sällan jag har haft orken eller motivationen att träna regelbundet en längre tid men jag vet att skillnaden denna gång är att jag gjorde ett välplanerat och medvetet mål, att träna någon form träning minst 3 ggr i veckan.
Samt att dokumentera allt i bloggen gör att det följs upp tydligt och syns när jag inte presterat.

Summering av veckan:

Måndag:Vila
Tisdag:1,5h Taekwondo
Onsdag:Vila med extrem värk
Torsdag:Spinning pass55 min
Fredag:Vila
Lördag:Dansat i högklackat i 4 timmar
Söndag:25min Crosstrainern, löpning 3,2km samt Mage (10kg 10*2), Biceps (10kg 10*2)


Förändringen denna vecka är att jag börjat att träna musklerna mer, har fått in ett riktigt tungt taekwondo pass som körde slut på benen samt började lite lätt ikväll med mage och biceps.
Är skrattretande lite jag orkar men det är ännu ett mål att arbeta mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar