torsdag 26 november 2009

A change in life


Jag lever, har bara haft mycket som snurrat i huvudet som gjort att jag inte kunnat sätta mig ner och skriva.
Det har tagits ett beslut om en stor förändring i mitt liv inom kort.
För de som missat detta så kommer jag att flytta till Paris i februari och plugga franska på Sorbonne (om allt går enligt plan) i nästan 4 månader.
Helt fantastiskt kommer det att bli, att få leva och njuta av den mest fantastiska stad jag kan tänka mig. Jag har som förhoppning att även bo tillsammans med min bästa vän Emilia i ngn mysig lägenhet och få uppleva våren 2010 i Paris med henne. En upplevelse man kommer att komma ihåg resten av livet.
Så nu de senaste dagarna förutom att jag legat sjuk så har det funderats och diskuterats i massor och än så är det inte över.
Har en "Att Göra" lista som heter duga.

Men allt är värt för detta!


1 kommentar:

  1. Du frågade om det skulle störa mina planer i Paris; jag svarade att det var det bästa jag kunde tänka mig :)

    SvaraRadera