torsdag 19 november 2009

Säljutbildning avklarad



Ligger i sängen med datorn i knät och värmemadrassen på högsta kraft. Kom hem från Norrland för 1 timme sedan och gud vad skönt det var att komma hem. Min förkylning har bara blivit sämre och bihålorna känns ömma.
Dagens utbildning, anledningen till att jag åkte upp, i sälj var jäkligt kul och lyckad och min sidekick Samir gjorde ett grymt jobb, vi kompletterade varann bra. Alltid kul att få komma upp och träffa alla gulliga och duktiga agenter.

Imorgon är det fredag och ännu en dag utan träning, *Morrr* men dock en helg fylld med massa annat.
Min mamma fyllde 50 tidigare i år och har en stor fest på lördag som jag ska hjälpa henne med. Jag kommer att vara bartender, DJ och chaufför, multiskillad helt enkelt.
Ser fram emot kvällen och hoppas det blir en otrolig kväll för mamma. Kameran följer med samt eventuellt en lite mystisk gäst som är hemma över helgen, min Zara.

Nu ska jag kika på ngn bra serie och tycka synd om mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar