tisdag 10 november 2009

Mycket & Lite på samma gång

Har inte blivit mkt bloggande de senaste dagarna, anledningen är att jag inte gjort så mycket värt att nämna samt gått omkring med en inre stress som bidragit till 4e dagen med huvudvärk.
Behöver komma iväg till paris snarast och få slappna av och ha roligt med min kära Emilia.
Sitter på jobbet och ska snart gå in på möte. Igår så böt vi platser och jag har fått mig en trevlig sådan. tänkte lägga in liter bilder på den så att ni får en inblick i mitt lilla bås till arbetsplats.
Innan jag åker på torsdag så ska jag:
Tisdag: Boka tvättid, träna och planera packning.
Onsdag: Träna, handla nödvändigheter till paris samt ärenden åt Emilia, packa.
Tvättning och hämta kamera får jag hjälp med, tack :)





Min plats

Niklas min roliga kollega

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar