onsdag 4 november 2009

Lösa trådar

Jobbat och stått i hela dagen.
Har känt mig allmänt stressad de senaste dagarna, lite för mycket lösa trådar och för få klarheter för min smak. Det känns lika dåligt nu men jag ser ett ljus i tunneln i slutet av helgen.
Imorgon ska jag avsluta lite projekt på jobbet som tagit mycket energi och på fredag är jag ledig då jag jobbar helgen.
Fredag, då ska jag försöka vara så effektiv, fixa & trixa men samtidigt göra ngt för själen.
Det står mellan plocka svamp och köra bil på landets hos mamma eller shoppa på stan med Adde.
Spänningen är olidlig.



Imorgon blir det morgonträning tillsammans med min nya gympartner.
Känner mig rastlös och olustig (den där odefinierbara känslan i magen) om jag inte tränar på ngn dag, nytt beroende eller bara kroppen som är inställd på att pumpa ut mängder med energi.

Nu tillbaka till min bok, konsten att vara snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar