onsdag 18 november 2009

Snörvel

Seg och snorig morgon.. Hade planerat att träna på morgonen men kände mig alldeles för tjock i bihålorna. Jobbigt att inte få träna när man verkligen kommit igång men ju bättre jag är på att låta förkylningen verkligen löpa ut desto snabbare kommer jag komma upp på samma höga nivå igen.

Sitter på jobbet och ska strax gå och käka lunch, väntar på att få dra lite tidigare från jobbet och åka mot Arlanda. Norrland here we come.

Det ser ut som kaos hemma med min resväska mitt på golvet och tvätt, har inte haft lust att komma in i tråkiga vardagsrutinern när man känt på livet i Paris. Jaja tjat om Paris men jag kan inte släppa det.

1 kommentar:

  1. Hjälp! Det känns som att du åkte igår, och nu ska du iväg igen! Du har nog rätt att tjata lite till, för här har det inte glömts bort! Har knappt hunnit smälta upplevelserna...

    SvaraRadera