onsdag 4 november 2009

Medges Ej

Vaknade 9 och stapplade mig till gymmet med Adde.
Körde crosstrainern stenhårt i 30 minuter och sedan viktträning.
Ökade på vikten på biceps från söndags till 12.5 kg och la även in bröstträning.
Bodybuilder kropp, here I come.

Jobbade till 20.15 idag och stannade till vid ICA st: Eriksplan för att handla middag. Men när det var dags att langa fram kortet och betala så fick jag endast som svar "medges ej". Pinsamt plockar jag ihop varorna och ber om att få gå ut till bankomaten och lösa ut pengar.
Men av bankomaten fick jag samma avisande svar "medges ej". Kollar på mitt kontoutdrag och jodå, visst finns det pengar. Panik utbryter, inget kort och Nordeas kundservice är stängd. Får snopen och skamsen gå tillbaka och förklara att jag inte kan betala. Fan ta situationer när man blir helt handikappad och hjälplös.

Min svarta kamel går till Nordea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar