onsdag 11 november 2009

Packat & Klart

Onsdag, jag har precis avslutat packningen inför resan imorgon. Har en känsla i magen som om jag glömt något. Förhoppningsvis så kommer jag på det innan jag åker.
Idag blev det spinning med Karro efter jobbet i 55min. Svettigt och brännande skönt i bena.

Igår var en stor dag för mig träningsmässigt, jag slog mitt rekord på löpning.
Jag har alltid haft en vald sanning att jag inte kan springa långt, men igår bevisade jag motsatsen.
Slutade med att jag sprang 4,5km, Jävligt stolt över mig själv. Innan det så körde jag 25min på crosstrainern. Får gärna fortsätta i denna stil.

Imorgon blir det en löprunda på 1,8 km med jobbet i en hälsoutmaning runt lilla Essingen.
Får hoppas på fint väder. Efter löprundan tar jag mig hem fort och duschar och fixar mig för att dra till Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar