lördag 24 oktober 2009

Ventris ingluvies & Luxuria

Förlåt mig för jag har syndat...
Jag bekänner mina synder, i handling, tal och tanke.
Går kvällen började med en AW med min storasyster och arbetskamrater till henne.
Vi var på en så kallad Sunk runda, vilket innebär att man ska dricka öl på det ena sunkiga stället efter det andra.
Vi arbetade oss igenom, Dovas, biljardpalatset, Arken, Grönejägaren, Limerick.
Trevligt sällskap, shots och kasta gris (uppskattas om man är lättroad eller onykter).

Började sedan denna dag (Lördag) med huvudvärk och Mc donalds, kan det bli värre?
Det blir det.. har nu på kvällen även varit och handlat små godis, promenerade in till stan dock vilket är plus poäng.

Imorgon blir det verkligen träning, mycket alkoholfri vätska och frukt&grönt!
Inga fler synder innan nästa lördag..
-Se bild nedan för ökad förståelse om bönen som självmedicinering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar