torsdag 22 oktober 2009

Att bestiga ett berg

Ännu ett berg har bestigits imorse, tog mig upp tidigt och gick och tränade igen.
Börjar kännas riktigt skönt att tidigt lunka iväg i mina snabba tajts och mitt stora blå moln till jacka och köra av ett svettigt pass F&S.

Ger mig själv riktigt mycket creds för denna vecka. Jag har nämligen aldrig tagit mig iväg och tränat när jag har jobbat en sen vecka.
Mitt hälsomål är att träna regelbundet minst 3 ggr i veckan och det har jag fullföljt även denna, mer utmanade, vecka (om jag räknar med söndag som är ett solklart träningstillfälle). Imponerande, om jag får säga det själv!

Blev 20 min på cykeln och sedan 15 min på löpbandet. Kände hettan i ansiktet och hur färgen i ansiktet förändrades snabbt till röd. Det kändes extra tungt men desto skönare efteråt.

Nu 10 timmars sömn..

Snygg bild mm jag vet, men det är the real deal på morgonen!

1 kommentar: