måndag 26 oktober 2009

Mor min och Indiskt


Precis hemkommen från en mysig indisk resturang på mariatorget (Happy India).
Har proppat magen full med Nan bröd och kyckling curry, mums.
Anledningen till mysmiddag mitt i veckan var för att min kära mor fyller 50 år idag.
Vi syskon och 2 av mammas väninnor överraskade henne med middag.

Mamma fick en resa till Berlin av oss familj i present, då min syster bor där.
Hoppas jag har möjlighet att hänga på henne dit men det får bli senare i vår isåfall, nästa resa som väntar är kära Paris.

Proppmätt ligger jag i sängen, ska förbereda kläder för morgondagens pass..
Det kommer innehålla sparkar och slag.. Ser verkligen fram emot det.

Blev verkligen pluspoäng till med min psykiska hälsa idag (låter som jag är sjuk, eller?) med mysig middag, nära & kära samt lite shopping på stan, yeah!



1 kommentar:

  1. Nu vill jag ju höra hur resultatet lyder efter all denna träning! Mår du bättre psykiskt/fysiskt, känner du förändringar i kroppen? Någonting som motiverar folket?? :D Bra jobbat polarn!

    SvaraRadera