onsdag 28 oktober 2009

Det kallar jag kärlek

Kom hem från en mysig spontan kväll med min syster Linnea.
Vi kollade kläder och gick och käkade indiskt, igen jag vet :)

Kom att tänka på mina nära och kära och blev alldeles varm (det var inte min el uppvärmda madrass) utan av alla fina människor omkring mig och känder ett behov att uttrycka det.
Har toppen kollegor och chef på jobbet som gör att jag ser fram emot att gå upp på morgonen och som jag skrattar mycket och ofta med, har gamla vänner som kanske är långt bort fysiskt men nära om hjärtat känslomässigt som jag delar allt med och så har jag min underbara men aningen störda familj med dess olikheter och knasiga egenskaper men jag trivs verkligen omkring dem alla. Jag känner mig lycklig och omtyckt och det ska man inte ta för givet.

Tack för att ni finns.

Lägger in en bild på världens finaste pluttar, mina systerbarn, Malin & Fabian.

1 kommentar:

  1. =) Vet hur det känns..Antar att man har haft tur här i livet!

    SvaraRadera