tisdag 6 oktober 2009

Var hälsad träningsvärk

Kröp precis ner i sängen efter en alldeles för fylld kväll.
Helst av allt vill jag bara hem efter träningen och krypa upp i soffan med min bok men vad vore inte en bal på slottet..

Istället har jag lagat vegetarisk korvstroganoff med ris och morotssallad. Följer Karros råd angående uppdelningen och känner mig minst lika mätt trots mindre kolhydrater så som pasta eller ris och istället gnager i mig mer morötter.
Sweet, som Fredrik Dahl skulle sagt.

Spinningen då, var det så hemsk som det blivit presenterat? Det var grymt, lagom jobbigt med möjlighet att anpassa efter dagskondisen och förvånansvärt roligt. Sällskapet gjorde självklart sin del i upplevelsen, jag fick cykla första parkett med Nimas bakdel svajandes precis framför mig.  Eloge till Nima som körde utan handduk och vatten och ihärdigt kämpade på så att gubben bredvid frågade honom ett flertal gånger om han vill ha vatten. Iron Man Nima!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar