torsdag 29 oktober 2009

Tunga Ben

Kroppen och huvudet är trötta och tunga, nu är det sovdags.
Men innan så lite update från dagen,

Trots min fruktansvärda träningsvärk så kämpade jag mig, haltandes, till ett riktigt grymt spinningpass. Mina kollegor på jobbet har nämligen tjatat om att träningsvärken försvinner om man tränar mer. Om det ngn som vet om det stämmer så skriv gärna en kommentar.
De första 10 min tog det emot ordentligt men det släppte mer och mer allt eftersom.

Efter träningen blev det svensk husmanskost från scratch med vegetarisk korv i ugn och hemmagjort potatismos. Jag upplever maten mycket nyttigare om den gjord från grunden och inte är halvfabrikat. Jag kan faktiskt själv styra över innehåll och fettmängd.
Tid tar det men resultatet är värt det.

Förresten, far upp till Norrland snart igen, men bara över 1 dag och håller en säljutbildning.
Den 19/10 så ber jag för mitt liv igen i de skrotiga flygplanen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar