måndag 26 oktober 2009

Skalmans klocka efterfrågas

Då var dags för summeringen av veckan och min fixa och trixa dag.
Har som vanligt hunnit med mycket nödvändigt idag så som, storhandling utav mat, tvättning, städning, matlagning av 2 olika rätter, träning och sist men inte minst att sova fram till 14.30 (15.30 sommartid).
Hur jag lyckades med det? ja.. persiennerna var nere och min kropps "tidsuppfattningsklocka" har tydligen gett upp för i år. Så anledningen till att jag skriver detta lite sent kan vara kopplat med tidigare mening.



Träning blev det även idag. Blev en favorit i repris, cyklade 1 mil och sprang sedan 3 km.
Svettigt och skönt.

Summering av veckan:
Måndag: Vila
Tisdag: 20 min crosstrainern, 15 min löpning.
Onsdag: Vila
Torsdag: 20 min cykel, 15 min löpning
Fredag: Synda
Lördag: Synda, 30 min promenad
Söndag: Cykel 1 mil, löpning 3km

Stört bra vecka för mitt självförtroende, ser fram emot nästa sena period med tidig träning.
Nu väntar en vecka 8-17 och fullt ös. På tisdag kommer jag testa på en speciell träningsform men mer om det då.

Stort grattis till min mamma som fyller 50 idag, hon blev precis överraskad med champagne på sängen av hennes väninna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar