måndag 5 oktober 2009

Hold my head high

Har under dagen inspireras och motiveras av mina kära kollegor som rent ut sagt talar i träning (tungor), och kommit fram till följande individuella mål för 5 veckor framåt. Jag vill känna att de är realistiska och möjliga att nå och att det ska bidra till en bättre hälsa.

  •  Jag ska komma igång med min träning och få en stabilitet i vardagen vilket innebär att jag ska träna minst 3ggr i veckan. Träningen ska vara allsidig och ska ge mig positiv energi.

  • Jag ska medvetet tänka på min kost och vad jag stoppar i min kropp. Jag ska få i mig mer grönt & frukt samt eventuellt byta ut ett av dagens mål till endast grönt & frukt för att känna mig piggare och undvika förkylningar under de kalla månaderna.

Nu ska jag snart hem och köra järnet på gymmet. Blir motiverad av dessa extremt sensuella träningskläder, får skaffa mig en uppsättning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar