onsdag 7 oktober 2009

Upp till kamp!


Har idag spenderat dagen i sängen med min bok och kurerat min trötta kropp.
Den nya hälsostilen verkar min kropp göra revolt mot eller den behöver slussas in lite mer mjukt. Får väl lyssna på kroppen och ta en vilodag eller två.

Alla som arbetar vet hur det svider i plånboken när man är hemma och för att kompensera upp det så har jag hittat mig en ny inkomstkälla- Tradera.
Har nu lagt upp lite saker för försäljning som ändå ligger och tar plats i min lilla etta.
Jag känner mig nöjd och snart aningen rikare.

Så varför inte ta er en titt i garderoben eller på vinden och rensa ut gammalt och in med det nya i hälsans tecken. Att ha det rent och ordnat omkring sig skapar balans och lugn.

Nu ska jag återgå till det skeva samhället i 1984.

Lägger upp ett tips på ett par coola retro reeboks som jag säljer, tänk er att glida in på gymmet i dessa.



1 kommentar:

  1. Tjejen! Jag säger då det! Du lär dig allt fortare varje dag! Har jag inte varit på dig om det där med att uppdatera ditt liv bättre för mig? Även de små äventyren är viktiga.. :)Jag måste själv försöka inspireras av ditt tränings-flow, hur gör man i Paris? Jogging var ingen hit!

    SvaraRadera