måndag 5 oktober 2009

Svett=Nöjd

Ahh.. tillbaka från ett träningspass. Självkänslan är på topp och kroppen värker så där ihärdigt skönt. Är helt stört taggad på morgondagens spinningpass på F&S kl 17. Alla är varmt välkomna att hänga på.

Apropå att stötta och peppa varann så har jag jag väl upplevt en aningen mer realistiskt pepp idag från omgivningen när spinning  kommer på tal. Enligt dem så kommer jag att dö på passet helt slutkörd och svettig och sedan kravla mig av cykeln med en sådan rövvärk att att jag inte kommer att kunna ta mig hem. Spinning känslan innan är då ett litet kollage av kommentarer från människor under dagen.

Men why not, det skrämmer mig inte..

Ska försöka få till lite bilder på Sara, Nima och mig imorgon helt röda och sköna :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar