tisdag 2 mars 2010

Vad har hösten att erbjuda?



Ursäkta dålig uppdatering, har haft en innehållsrik helg med kära Karro på besök och sedan dunderpluggat till ett prov som genomfördes idag.

Vårt första besök i vår stad och vår lilla lägenhet är förbi men fler väntas. Karro gjorde oss sällskap i vår vardag från onsdag till söndag. Vi lagade mysiga middagar med vin hemma hos oss, promenerade runt i Kina kvarteren vid Tolbiac, helnatts utgång på O´sullivan´s, shopping i Les halles och massa mer.
Men det jag uppskattade mest av Karros besök var våra diskussioner, om framtiden och dess innehåll med studier, över ett glas vin på en uppvärmd uteservering. Tack Karro du inspirerar mig :)


Ikväll ska jag dricka ett glas vin med Julia som jag inte umgåtts med på flera dagar. Hennes kille har varit på besök och så har jag varit isolerad med studier. Saknat dig Julia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar