tisdag 9 mars 2010

Efter regn kommer solsken



Tack för att ni finns :)
Uppskattar allt stöd och att ni visar att ni finns och bryr er.
Tänk att det finns så mycket kloka råd från människorna närmast än.

Idag har jag en bra dag, har suttit och fått njuta av solen och Julia i två timmar efter skolan.
Pratat om livet och bara sugit i oss värmen och brytt oss om varandra.

Behövs inte mer än så ibland. Bestämmer mig för att umgås mer med människor som får mig att må bra.. kan inte sluta illa.

FYI: Jag har bokat min sista hemresa till Sverige idag. Kommer hem den 1 Juni, först till kvarn att hämta mig från Arlanda :)

1 kommentar:

  1. Efter regn kommer solsken, tänk att Robert Gustavssons ordvitsar får följa med dig ända till vackra Paris. Jag är stolt.
    Att ge allt lite tid och att umgås med folk du mår bra tillsammans med låter som två väldigt visa beslut.
    Go girl! Gogo!

    Krama o pussa dig själv från mig:)

    SvaraRadera