fredag 12 februari 2010

Tiden står absolut inte stilla



Förlåt för dålig uppdatering!
Jag har haft fullt upp med: hemmafest hos oss, studentpub med lite svenska tjejer, långpromenad med Emilia, min första lektion, inhandla skolböcker, varit på klubben Duplex med Emilia och våra chilenska vänner, haft vin-mys hos Julia, Köpt öl för 2,5€ och fått middag på köpet, Frusit ihjäl, shoppat, storhandlat, åkt tunnelbana åt fel håll, ätit 4 ägg om dagen i snitt, fikat och ätit en hallon macarons, sovit för lite, haft underbart roligt..

Nu äter jag frukost och ska strax sätta mig och läsa på maskulina/feminina böjningar.
Kommer mer ingående info om vissa saker och bilder, men inväntar dem från Julias kamera.
Ha en bra dag Sverige, hej min nya läsare Mormor :)

1 kommentar:

  1. appropå rue des rosiers, finns det inget franskt eniro :)
    låter som en fantastisk tid.

    SvaraRadera