lördag 20 februari 2010

Det doftar vår


Jag lever och mår bättre. Förkylningen är fortfarande bosatt i min kropp men kroppen fick krupp igår och gick och tog "ngr" öl. Vaknade nyss och ska klä på mig varmt och promenera med Julia i Montmartre i det fina vädret. Inte för att sticka i ögonen på er MEN våren är väldigt nära nu här i Paris :) Inväntar fortfarande mitt bankkort så det är inte mycket spenderande för min del, lite jobbigt att be om pengar av andra. Men det är bra för ekonomin *tummen upp*
Nu blir det frukost och sen ut i det fina vädret, hoppas ni har det bra hemma i "snöovädret"??!

Detta möts man av innanför grindarna - vår innegård. Palme är bakom den blåa dörren.

2 kommentarer:

  1. berätta bara för mig attjag kan gå ut i kavaj och halsduk om 2,5 vecka.. det gör att jag kan härda ut den här skitvintern ett litet tag till.. love

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det kommer nog du garanterat kunna.
    Nu så börjar det bli varmare, ryktas om 10+ redan nästa vecka :)
    YEAH!! Vad händer hemma egentligen? Kaos?

    SvaraRadera