måndag 17 maj 2010

Att leva på riktigt

Jag har haft en fantastisk vecka smällfylld med aktiviteter.
Vi var på Käbis Vernissage i tisdags och drog sedan vidare till Folkbaren med massa härliga människor.
Käbi och jag avslutade kvällen med att åka hem till mig och äta klämmackor.

Onsdagen så hamnade jag i Rålis efter jobbet med syster Johanna och satt och drack rosé tills kroppen domnade av. Vi drog sedan vidare ut med Käbi, Daniel, Fredrik och Johanna till Södra bar för skönt jazzhäng och sedan dansa trångt tills stängning på East. Avslutade självklart kvällen igen med Käbi och klämmackor.





I fredags var jag ledig och strosade på stan och fikade med pappa, snackade om livet och fick ny energi :)
Efter det så drog jag på middag och häng hos Fredrik med trevligt folk vilket slutade med utgång på Strand. Sköna 50-70tals rytmer på dansgolvet och klibbig luft.





Lördagen mötte jag upp Käbi och drog ut till Cissi i Djursholm på mysig grillkväll och fest. Riktigt grym kväll. Dansade barfota tills fötterna smärtade och drack regnrosé i mängder.
Bakis så möttes vi upp, Jag, Adam och Käbi, på söndagen för att ta oss ut till ännu en vernissage vid Årstapartihallar. Sedan däcka rakt ner i sängen.. Vila..

Regnrosé, munnen full av vaktelägg, Käbi, konst, sena timmar, värme, foto, gemenskap, skratt, barfota, tårar, hallon.
(Käbi är den grymma fotografen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar