lördag 12 juni 2010

Tappra själar

Gårdagen började med häng på stan och indiskt med Zara som är hemma över helgen från Oslo. Sedan tog jag mig ut till Cissi för att närvara på hennes söta syster Lisas studentmottagning. Där flödade champagnen, hatten satt på sin plats och jordgubbarna blänkte frestande. Vi samlades sedan ett stort gäng vid Medis och drog från Hellströms och Mosebacke och avslutade sedan allt med språngmarsch i regnet. Innan de snabba stegen igenom stadens gator så tog sig ett tappert gäng sig ut till Karlaplan och festade järnet på teaterhögskolans examensfest. Många av de tappra själarna försvann längs vägen men kvar stod jag stark med trofasta Käbi vid min sida.

Idag har jag varit på fotovernissage på Bukowski och käkat lunch på Berns. Nu inväntar kvällens festligheter. Vi börjar på Boulehallen med vernissage folk och kära vänner. Syns vi där?

1 kommentar:

  1. söta fridolinen! vi har inte hörts på på tok för länge. Ett dygn???:) Jag ringer imorgon. PUSS!

    SvaraRadera